Heb je nog vragen?

Veelgestelde vragen

Wat moet ik doen bij problemen in m-Path?

 

Ik krijg geen melding voor een vragenlijst
De eerste melding van m-Path komt om 20.30 uur. Heb je geen melding gekregen? Dan kun je altijd in de app zelf kijken of er een vragenlijst voor je klaar staat. Als daar wel een vragenlijst staat, kun je deze in ieder geval invullen. Controleer wel of de instellingen voor meldingen op je telefoon goed staan. Soms zie je de melding niet door slaap of ruststand.

Staan je instellingen goed maar krijg je toch geen meldingen? Zet dan voor jezelf een wekker!

Er staat geen vragenlijst klaar in m-Path (tussen 20.30 en 0.00 uur)
Het kan zijn dat je internetverbinding niet goed genoeg is. Je kunt een aantal dingen doen:
– Zet je internet op je telefoon aan en uit en kijk opnieuw in de app.
– Vernieuw de app, door in het startscherm van de app naar beneden te swipen.
– Start je telefoon opnieuw op.

Ik kan de vragenlijst niet meer invullen
Je kunt de vragenlijst alleen tussen 20:30 en 0.00 uur invullen. Je kunt de vragenlijst dus niet meer invullen na 0.00. Heb je een iPhone? Dan zijn ook de meldingen die je die dag hebt gehad verdwenen.

Ik weet niet zeker of ik de vragenlijst heb ingevuld
Je kunt zelf controleren of de vragenlijst goed is opgeslagen. Dit kun je doen door in m-Path te klikken op het icoontje rechts onderin. Daar vind je een overzicht van alle vragenlijsten die je hebt ingevuld. Staat de vragenlijst er nog niet tussen? Dan is de vragenlijst nog niet ingevuld en kun je deze via de app alsnog invullen.

Ik heb een vragenlijst gemist, wat nu?
Het kan natuurlijk gebeuren dat je de vragenlijst een keertje mist. Je kunt na de 100 dagen nog enkele dagen doorgaan met het onderzoek om vragenlijsten in te halen. 

Ik krijg bij het openen van de m-Path app een error
Je kunt dan een aantal dingen proberen:
– Vernieuw de m-Path app, door in het startscherm van de app naar beneden te swipen.
– Start je telefoon opnieuw op.
– Installeer de m-Path app opnieuw aan de hand van je recovery code. De recovery code heb je in een appje naar ons gestuurd en kun je gebruiken om de app opnieuw te installeren.

Hoe werkt de m-Path app?

Via de m-Path app krijg je elke avond een melding om een kort vragenlijstje in te vullen. Het invullen daarvan duurt zo’n vijf minuten per dag. De m-Path app houdt ook de tijd bij dat je andere apps op je telefoon open hebt staan. Dat kan alleen als je een Android-telefoon hebt. Bij een iPhone lukt dit niet. Belangrijk! De app houdt alleen de tijd bij dat je apps open staan en niet de inhoud, dus niet wat je hebt gezien of gedaan.

Hoe zit het met mijn privacy?

Dit is een belangrijke vraag. De privacyregels voor ons soort onderzoek zijn streng in Nederland. Wij houden ons strikt aan deze regels. Die regels zijn te vinden in de Algemene Verordering Gegevensbescherming (AVG). Ons onderzoek is goedgekeurd door de Ethische Commissie van de Universiteit van Amsterdam.

Blijven mijn gegevens anoniem?

Niemand anders dan de onderzoekers van AWeSome Science zal te weten komen wat je invult! Wanneer we je antwoorden gaan verwerken doen we dat met anonieme gegevens, dus zonder dat jouw naam of andere persoonlijke gegevens erbij staan. Voordat we je antwoorden gaan analyseren, koppelen we die aan een code. Alleen wij weten welke code bij welke jongere hoort. Als jij in het eindgesprek wilt weten hoe jouw gebruik van social media samenhangt met hoe je je voelt, moeten we natuurlijk weten wie je bent. We kunnen dan via jouw code je naam weer terugvinden.

Contact

Heb je vragen of wil je meer weten? Je kunt ons bereiken via info@project-awesome.nl of via het formulier op onze contactpagina.